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Shatter und Trapdoor
#11

1024 = Hard Shatter. In old tomb4 the shatter
objects went destroyed by every weapon other by Skeleton and Templar. If
you add 1024 to ocb of some shatter object you can increase its
hardness and the static will be destroyed only by explosive ammo (not
flash grenade)

, sphinks, jeep, sidecar and Rollingball (if it has correct OCB).

2048 = Heavy Trigger on contact. When Lara touches a static with OCB
2048 the heavy trigger placed under the static will be activated.

Remarks:

*You can add above values but you cann't add the two different type of transparence.

For example if you want the static was like glass and with no collision you can type in OCB window the value (8 + 4 =) 12

Other example:

To transform a static in a bomb was able to explode lara and burn her: 64+128 = 192

*You can change in game time these attributes using the "Static. ..." flipeffects
.


Nachzulesen hier :http://www.trlevelmanager.net/demos.htm

Hätte ich das mal früher gefunden ....
[Bild: devilcatch.gif]

LG Esther


Edit: Sry mir "verhüpft" immer die Schriftgröße.




[Bild: smilie_sn_003.gif]
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Nachrichten in diesem Thema
Shatter und Trapdoor - von GehHilfIhm - 29.01.2011 17:35
[Kein Betreff] - von dh56962 - 29.01.2011 18:41
[Kein Betreff] - von GehHilfIhm - 29.01.2011 23:01
[Kein Betreff] - von GehHilfIhm - 29.01.2011 23:35
[Kein Betreff] - von GehHilfIhm - 02.02.2011 17:53
[Kein Betreff] - von Uranos - 02.02.2011 18:01
[Kein Betreff] - von GehHilfIhm - 04.02.2011 15:59
[Kein Betreff] - von l.m. - 04.02.2011 23:58
[Kein Betreff] - von GehHilfIhm - 09.02.2011 14:19
[Kein Betreff] - von l.m. - 09.02.2011 14:47
[Kein Betreff] - von GehHilfIhm - 09.02.2011 14:53
[Kein Betreff] - von dh56962 - 09.02.2011 16:27

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